بیشتر بخوانید

مرکز خرید استار هیل گالری کوالالامپور

مرکز خرید استار هیل گالری کوالالامپور

Starhill Gallery shopping

توریستی ترین و مشهورترین شهر در مالزی ، پایتخت آن کوالالامپور می باشد که بیشترین نقش در جذب توریسیت را دارد. این شهر در طول سال بیشتر از 9 میلیون نفر گردشگر دارد. وجود اقامت گاه های لوکس و مکان های تفریحی و بناهای دیدنی در این شهر روز به روز به طرفداران آن می افزاید. کوالالامپور برای خرید کردن هم به دلیل وجود کمراکز خرید مختلفی که دارد مناسب است. مرکز خرید استار هیل گالری یکی از مراکز معروف در این شهر است که مسافران تور کوالالامپور داخل آن می توانند اجناس مورد نظر خود را خریداری کنند.

مرکز-خرید-استار-هیل-گالری

مرکز خرید استار هیل گالری در سال 1996 ساخته شده است و در منطقه بوکیت بینتانگ قرار دارد، این مجموعه لوکس ترین مجموعه تجاری در این منطقه می باشد.  داخل این مرکز خرید بیشتر از صد مغازه وجود دارد که اجناس مختلف مانند پوشاک و زیورآلات را با معروف ترین برندهای جهان می فروشند.  مرکز خرید استار هیل گالری در سال 2005 میلادی مورد تعمریات و بازسازی قرار گرفت و نمای ظاهری آن به شکل شیشه ای طراحی شده است.

مرکز-خرید-استار-هیل-گالری1

در قسمت فضای باز این مرکز خرید یک استیج وجود دارد که مراسم های مختلفی در آن اجرا می شود. مرکز خرید استار هیل گالری در 7 طبقه ساخته شده است که مسافران تور مالزی می توانند در طبقه اول آن فروشگاه‌های زیورآلات و ساعت‌های برند را مشاهده کنند که و هر سال میزبان بزرگ‌ترین نمایشگاه زیورآلات و ساعت لوکس در آسیا می‌شود. در طبقه‌ی سوم این مرکز خرید  یک مرکز اسپا و ریلکسیشن وجود دارد. فودکورت فیست ویلج نیز یکی دیگر از بخش‌های این مجتمع تجاری محسوب می‌شود و میزبان بهترین و لوکس‌ترین رستوران‌های شهر است. در این رستوران‌ها می‌توانید بهترین غذاهای بین‌المللی و دریایی لذیذ را امتحان کنید.

مرکز-خرید-استار-هیل-گالری2

codinoob

دیدگاهتان را بنویسید