بیشتر بخوانید

محله بنگسر کوالالامپور

محله بنگسر کوالالامپور

Bangsar kuala lumpur

کوالالامپور شهری توریستی پرطرفدار در جنوب شرق آسیا و پایتخت مالزی است که نقش خیلی مهمی در صنعت گردشگری این کشور دارد. این شهر با جاذبه های زیادی که دارد هر سال مورد بازدید تعداد زیادی از توریستهای داخلی و خارجی قرار می گیرد. از دیدنی های که در این شهر وجود دارد می توان به محله بنگسر اشاره کرد که در بین مسافران تور کوالالامپور محبوب و شناختته شده است.

محله-بنگسر-کوالالامپور

محله بنگسر در قسمت غرب کوالالامپور قرار دارد و یکی از محله هایی است که خیلی از مسافران و گردشگران به انجا رفت و آمد دارند و بیشتر برای آن دسته از افراد که شب زنده دار هستند مناسب می باشد. چندین خیابان در این محله وجود دارد که داخل هر کدام از آنها می توان انواع رستوران و کافه و بارهای مختلف را مشاهده کرد و همچنین مغازه هایی که مسافران تور مالزی داخل آنها اجناسی مانند پوشاک و لوازم آرایش و … را خریداری کنند.

محله-بنگسر-کوالالامپور1

در این محله یکی از مراکز خرید معروف به اسم بنگسر ویلیج قرا دارد و بیشتر مردم بومی اجناس مورد نیزا خود را از این مرکز خرید تهیه می کنند. خیابان های بنگسر بیشتر  با کلوپ های شبانه، بارها و بیستروها زیادی که در آن موجود هستند معروف می باشند و محلی مسکونی بسیار بزرگی است که بیشتر آدمهای ثروتمند در آن زندگی می کنند. مسافران تور مالزی می توانند از مرکز شهر کوالالامپور با یک تاکسی به مدت ده دقیقه به این محله دسترسی داشته باشند. محله بنگسر به دلیل اینکه محل زندگی افراد ثروتمند است دارای رستوران های بین المللی و درجه یکی می باشد. آن دسته از مسافران تور کوالالامپور که برای اولین بار است می خواهند به محله بنگسر بروند باید دقت کنند که  کازماپلیتان بنگسر محله ای مسکونی است که تنها چهار کیلومتر با مرکز شهر کوالالامپور فاصله دارد، که به دلیل داشتن انواع مراکز خرید، رستوران و غذاهای شبانه معروف است و از یک طرف، منطقه ای با فروشگاه های عجیب و غریب با رستوران های جدید و کلوپ های شبانه و بارها اتفاق می افتد: با این وجود، آن را به عنوان یک پناهگاه آغشته به فرهنگ از بازارها و معابد خیابانی عجیب و غریب پیدا خواهید کرد.

codinoob

دیدگاهتان را بنویسید