بیشتر بخوانید

قلعه یدیکوله استانبول

Yedikule Dungeons Museum
قلعه یدیکوله ترسناک ترین برج استانبول

یکی از جذاب ترین و هیجان انگیز ترین جاذبه های که در استانبول میتوانید ببینید بدون شک قلعه یدیکوله می باشد که از بناهای تاریخ با ارزش در این شهر می باشد. استانبول از جاذبه های گردشگری بسیاری برخوردار می باشد که در مدت چند روز سفر که در این شهر هستید نمیتوانید همه آنها را ببینید. قلعه یدیکوله برای خیلی از مسافران تور استانبول که به ماجراجویی علاقه دارند می توانید جالب باشد.

قلعه-یدیکوله-استانبول
قلعه یدیکوله که از جاذبه های گردشگری استانبول است در کنار دریای مرمره قرار دارد یعنی محلی که شهر استانبول فتح شد و با گذشت تاریخ فراز و نشب های زیادی را گذرانده است. ساخت این قلعه زیبا به اواخر قرن چهارم میلادی بر میگردد که متعلق به دوران حکومت بیزانس می باشد. با گذشت سالها و در دوران حکومت عثمانی نیز چندین برج دیده بانی به است قلعه اضافه شد. این قلعه درست مانند محلی که قرار دارد در طول تاریخ بالا و پایین های زیادی را تجربه کرده است.

قلعه-یدیکوله-استانبول1
در دورانی که عثمانی های حکومت میکردند قلعه یدیکوله به عنوان خزانه داری مورد استفاده قرار می گرفت و برج های ساخته شده در آن نیز کاربرد سیاه چال را در آن دوران داشته است. خیلی از افراد مشهور که در این مکان زندانی بودند به دیواره های این بنا خیره میشدند تا زمان اعدامشان برسد. بازدید از قلعه یدیکوله برای مسافران تور ترکیه میتوانید خیلی جالب باشد و هنگامی که از پله های این برج بالا بروید منظره ای بسیار زیبا از دریای مرمره را خواهید دید. قلعه یدیکوله در ناحیه جنوب غربی در منطقه سلطان احمد قرار دارد و علاقه مندان می توانند خیلی راحت به آن دسترسی داشته باشند.

قلعه-یدیکوله-استانبول2

codinoob

دیدگاهتان را بنویسید