بیشتر بخوانید

قاب دبی یا دبی فریم

قاب دبی یا دبی فریم

Dubai Frame

دبی از جاذبه های توریستی فراوانی برخوردار می باشد که چشم هر بازدید کننده ای را جذب خود می کند. این شهر با آسمان خراش بلند معروف خود و سواحل زیبا و مراکز تفریحی و تجاری زیبادی که دارد هر سال مورد بازیدد تعداد زیادی از گردشگران از نقاط مختلف جهان قرار می گیرد.  یکی از معروف ترین جاذبه های دبی که هر بازدید کننده ای را جذب خود خود می کند دبی فریم با همان قاب دبی می باشد که بزرگترین قاب عکس در جهان می باشد.

قاب-دبی قاب-دبی1

این قاب بزرگ و زیبا با معماری خاصی که طراحی شده است به یکی از اصلی ترین جاذبه های گردشگری دبی تبدیل شده است که به تازگی بنا شده است و به اندازه ای سریع معروف شد که یکی از نمادهای شهر شده است. مسافران تور دبی که به دیدن دبی فریم می روند می توانند در طبق آخر آن که یک مسیر شیشه ای می باشد قدم بزنند و حسی جدیدی را تجربه کنند. همچنین این امکان وجود دارد که منظره ای زیبا از جاذبه های دبی را تماشا کنید. یک موزه نیز در این قاب شاخته شده است که علاقه مندان می توانند هنگام بازدید از آن با روند پیشرفت این شهر آشنایی پیدا کنند.

قاب-دبی2

قاب دبی که به اسم برج پرواز دبی نیز شناخته می شود به پارک زعبیل این شهر ساخته شده است که مسافت خیلی نزدیکی به ایستگاه متروی الجافلی می باشد و مسافران تور دبی از ساعت 9 صبح تا 9 شب فرصت دارند تا ازین بنای زیبا دیدن کنند.  بهترین زمان برای بازدید از این سازه شگفت انگیز صبح ها و هنگام غروب خورشید می باشد و بهتر از روزهای وسط هفته که خلوت تر است از آن بازدید به عمل آورند. قاب دبی در سال 2018 میلادی افتتاح شد که در ارتفاع 150 متری ساخته شده است که عرض ان نزدیک به 95 متر می باشد و از جدیدترین آسمان خراش های دبی می باشد ، مساحت کلی آن نیز 9.900 متر مربع می باشد که در ساخت ان از 2000 تن فولاد استفاده شده است. این سازه را طلایی ساختند تا به ارزش بالای آن در صنعت گردشگری اشاره کنند. ضمن اینکه از نقوش زیبایی برای تزیین آن استفاده شده که از لوگوی اکسپو ۲۰۲۰ الهام گرفته شده است.

قاب-دبی3

 

codinoob

«پست قبلی

پست بعدی»

دیدگاهتان را بنویسید