بیشتر بخوانید

شهربازی دنیای برف‌ آنتالیا

شهربازی دنیای برف‌ آنتالیا

آنتالیا از شهرها ساحلی محبوب در ترکیه است که با جاذبه های دیدنیو هتل های لوکس و مکان های تفریحی که دارد طرفدارن زیادی دارد، این شهر در طول سال مقصد بیشتر ایران های می باشد. شهر بازی دنیای برف یکی از جاذبه های گردشگری آنتالیا است که اقراد زیادی همراه با خانواده از آن دیدن می کنند.

شهربازی-دنیای-برف2

برای خیلی از افراد که عاشق فصل زمستان و برف هستند، پیشنهاد می شود در سفر خود حتما از شهربازی دنیای برف دیدن کنند. یکی از تفاوت های این مجموعه با دیگر شهربازی ها ، شکل پوشش افرادی است که وارد آن می شوند و از نکات مهم آن این است که کودکان نمیتوانند به تنهایی وارد ان شوند و حتما باید همراه با یک بزرگتر باشند.  داخل شهربازی دنیای برف‌ وسایل بازی و سرسره و خانه وجود دارد که همه انها از یخ ساخته شده اند که از جذابیت و ویژگی خاصی برخوردارمی باشد. پوشش گردشگران و مسافران تور آنتالیا که وارد شهربازی دنیا برف میشوند با لباسهای گرم، شال، کن و کلاه و پالتو هستند.

شهربازی-دنیای-برف

نکته قابل توجه این مجموعه هوای سرد داخل آن است و سرپوشیده بوده آن هم باعث نشده که از سرمای دمان بکاهد، زیرا سازندگان آن از یک تهویه مناسب در ساخت ان استفاده کرده اند.  سرسره هایی مانند سرسره پرشیب از جنس برف، سرسره تیوپ، خانه عروسکی، آکواریوم یخی و مجسمه های برفی از جمله تفریحات شهربازی دنیای برف آنتالیا می باشند که این محل را به یکی از جاذبه های گردشگری آنتالیا تبدیل کرده اند. شهربازی دنیای برف‌ از ساعت 10 صبح تا 10 شب پذیرای مراجعه کنندگان می باشد، گردشگران و مسافران تور ترکیه در این مجموعه می توانند لحظاتی خوش و به یاد ماندنی را از سفر خود تجربه کنند.

شهربازی-دنیای-برف1

codinoob

دیدگاهتان را بنویسید