بیشتر بخوانید

ساحل Green Bowl Beach راه پله بهشت در مکانی جادویی

ساحل Green Bowl در بالی که جزیره ای کوچک ودارای مکانهای دیدنی بی شماری است واقع شده است که هرگز شما را بابت دیدن چندباره آن سیر نخواهید شد را می خواهیم شما را بیشتر با آن در وب سایت آژانس مسافرتی چکاوک آسمان آبی آشنا کنیم.

Green Bowl Beach که در قسمت جنوبی اولوواتو قرار دارد، منظره ای خیره کننده و فضای آرامی را برای مسافران تور بالی در دل خود جای داده است.

اگر بدنبال ساحلی دنج و خلوت برای خلوت کردن یا مکانی رویایی و دیدن غارهای ساحلی هستید شک نکنید این ساحل مکان مورد نظر شماست.

وقتی گردشگران به این محل می رسند باید برای رسیدن به ساحل، تقریباً 300 پله را به سمت پایین بروند تا شاهد آرامش و زیبایی منحصر بفرد این بهشت جادویی باشند.

به محض دیدن شن و ماسه سفید و آب دریا که به رنگ فیروزه ای بسیار روشن است ذهنتان بسیار آرام و سبک می شود و شرایط محیطی ساحل Green Bowl Beach آن را به یک ساحل خصوصی تبدیل کرده است.

این مکان زیبا، از ساحل های دیگر بالی خلوت تر و ساکت تر است. ⁠

ساحل Green Bowl یا ساحل کاسه سبز بالی

ساحل Green Bowl یا ساحل کاسه سبز بالی

ساحل Green Bowl یا ساحل کاسه ای سبز یکی از منزوی ترین سواحل بالی است. بطوری که یک نوار ساحلی 30 متری با شن و ماسه سفید درشت، که در پایین صخره 75 متری در فاصله 15 کیلومتری کوتا واقع شده است.

مسیر رسیدن به ساحل و بخش پله از جذابیت ویژه است آن است.

وضعیت قرارگیری و امواج دریا  موقعیت عجیب آن باعث شده مسافران تور بالی در اندونزی طرفدار این مکان جادویی باشند.

همچنین در میان ویژگی های موجود در ساحل گرین باول یا ساحل کاسه ای سبز،  2 غار بزرگ آهکی که در وجود دارد است که بازدید از این قار سنگی کوچک را برای هر گردشگری محصور کننده و جذاب است

این دو قار همچنین سایه بان و سرپناه طبیعی مخصوص ساکنان و مسافرانش را که از نقاط جهان به دیدنش آمده اند را فراهم می کند تا از تفریح و سرگرمی خود در این مکان لذت ببرند.

 

چرا راه پله بهشت محلی جادویی برای کشف شدن در بالی است

چرا راه پله بهشت محلی جادویی برای کشف شدن در بالی است

ساحل Green Bowl Beach در جنوبی ترین نقطه بالی واقع شده است و در نزدیکی ساحل Melasti است.

ساحل Green Bowl حدود یک ساعت از Canggu فاصله دارد اما رسیدن به آن بسیار راحت است.

توصیه می کنیم یک اسکوتر را برای دور زدن در جزیره بالی اجاره کنید. شما می توانید آنها را برای حدود 50،000 IDR در روز هزینه بپردازید و این ارزان ترین و ساده ترین راه برای سفر در این جزیره است.

اگر زیاد علاقه ای به دوچرخه سواری و رانندگی با آن را ندارید رانندگان تاکسی در حدود 500،000 IDR در روز (8 ساعت) در اختایر بگیرید تا شما را در سراسر جزیره بگردانند.

دیدن از ساحل کاسه سبز برای کسانی که در Uluwatu اقامت دارند و با تور آژانس چکاوک آسمان آبی به بالی رفته اند بسیار مناسب و راحت است.

با وجود راه پله ای که راه را به سمت ساحل نشان می دهد این ذهنیت را برایتان فراهم می کند که گویی این مکان قطعه کوچکی از بهشت است.

مسیر رسیدن به ساحل Green Bowl

مسیر رسیدن به ساحل Green Bowl

برای رسیدن به این ساحل باید راه طولانی را طی کرد، همین موضوع باعث شده این مکان جایی دنج و آرام بخش باشد. پس اگر میخواهید ریلکس کنید و در مکانی آرام و زیبا استراحت کنید بهتر است کمی سختی را به جان بخرید و به Green Bowl بروید.

در اطراف این ساحل ، غارهای جالب و زیبایی وجود دارد که میتوانید برای فرار از آفتاب به دل آنها پناه ببرید.

بعد از رسیدن به این محل در نهایت شما با ماسه‌های درخشان دست‌ نخورده و مناطق مختلف خلوت برای شنا روبه‌رو می‌شوید. علاوه بر این، هنگامی که می‌خواهید از باد و آفتاب در امان باشید می‌توانید به غارهای موجود در اطراف بروید که با سایه‌ خنکی در اختیارتان می‌گذارند می توانید به استراحت بپردازید.

 

اقیانوس و آب فیروزه ای رنگ آشنایی بیشتر با ساحل گرین بول Green Bowl بالی

آشنایی بیشتر با ساحل گرین بول Green Bowl بالی

Beach Bowl Beach Ungasan Bali یکی از بهترین سواحل ماسه ای سفید در قسمت جنوبی جزیره بالی است که دارای یک مکان ساحل مخفی است. جذابیت اصلی ساحل Green Bowl Ungasan Bali، رنگ آب دریایی فیروزه ای آن است.

چرا به اینجا ساحل کاسه سبز می گویند

هنگامی که آب ساحلی فرو می رود و یا در حد کم موج می زند، مرجان هایی که با خزه سبز پوشیده شده اند مانند یک کاسه تشکیل می شوند. همچنین ، وقتی از بالای صخره ساحل را مشاهده می کنید، این محل به شکل یک کاسه یا ظرف سبز شبیه است.

چرا این محل بازدید کننده کمتری دارد؟

تعداد کمی از بازدید کنندگان به ساحل Green Bowl در Ungasan می آیند که علت آن مکان و محل قرارگیری آن در جزیره است.

موقعیت ساحل بالی Green Green Bowl کاملاً با مرکز جاذبه های گردشگری جنوب بالی فاصله دارد.

همچنین امکان دسترسی محدود آن برای بسیاری از بازدید کنندگانی که نمی خواهند از پله های آن پایین بیایند از دیدن این مجل جادویی منصرف می شوند.

غارهای ساحل green bowl در بالی اندونزی

چالش پله ها در Green Bowl Beach Ungasan

بازدید کنندگان باید چیزی بین 300-400 پله را برای رسیدن به این محل را پایین بروند. سپس تصور کنید که آیا توان با بالا رفتن از 300 – 400 زمانی که قصد بازگشت را دارید و خسته شده اید را دارد؟

بنابراین به این نتیجه خواهید رسید که بسیاری پله ها را دلیل اصلی انصراف بازدید کننده ها از این محل می باشد.

نقشه موقعیت مکانی ساحل

موقعیت ساحل گرین بول در بالی در جنوبی ترین نقطه جزیره بالی قرار دارد. این دقیقاً در دهکده اونگاسان، منطقه کوتا جنوبی، بادنگ ریجنس – بالی واقع شده است.

موقعیت ساحل Green Bowl نیز با دو سواحل معروف با شن های سفید در جنوب بالی بنامهای ساحل پانداوا در Kutuh و Melasti ساحل در Ungasan مجاور است.

بهترین زمان برای بازدید با خانواده

برای اطلاع از بهترین زمان بازدید از ساحل Green Bowl در Ungsan برای خانواده این است که ابتدا باید در مورد زمان جزر و مد ساحل Green Bowl از محلی ها اطلاعاتی کسب کنید.

در هنگام جزر و مد زیاد، امواج دریا دسترسی به خط ساحلی ساحل را محدود می کند.

بنابراین هنگام بازدید از ساحل با کودکان، این مورد را درنظر داشته باشید که در حالت جزر و مد کم و زمانی که دریا آرام است از این محل بازدید کنیدت استخرهای سنگی این محل با آب شفاف لذت کافی را ببرید.

 

هزینه ورود به ساحل

تاکنون برای ورود به منطقه Green Bowl Beach در Ungasan هیچ هزینه بلیط ورودی در نظر گرفته نشده است و بازدید از این مکان جز هزینه پارکینگ رایگان است.

 

فعالیت های گردشگری

بیشتر گردشگرانی که از Green Bowl Beach Ungasan بازدید می کنند عاشق گشت و گذار در طبیعت هستند. با توجه به اینکه اغلب امواج دریا قوی و زیاد است. علاوه بر گشت و گذار در طبیعت منطقه گردشگرانی که از این ساحل دیدن می کنند اگر آب آرام باشد های شنا را دوست دارند و در ساحل می نشینند و ریلکس می کنند.

البته می توانید منظره غروب خورشید را از ساحل Green Bowl را نیز مشاهده کنید، اما زیاد رویایی و مطلوب نیست.

نمایی از گوه و جنگل و اقیانوس ساحل کاسه سبز بالی

چیزهایی که شما باید همراه خود به این مکان بیاورید

بعد از طی کردن مسیبر پله ها به ساحل، بدون شک احساس تشنگی خواهد کرد. بنابراین خوب خواهد بود که یکسری وسایل را از قبل تهیه کنید و بعد به این ساحل بیایید.

توصیه می شود اگر به این ساحل سفر می کنید، باید مقداری میان وعده یا غذاهای سبک و نوشیدنی به همراه بیاورید. زیرا در اطراف ساحل هیچ فروشگاهی برای تهیه مواد غذایی وجود ندارد.

اغلب دستفروشانی را که مواد غذایی و آشامیدنی را در اطراف پارکینگ بالای صخره می فروشند را می توانید پیدا کنید.

علاوه بر همراه داشتن غذا و نوشیدنی، ایده خوبی است که برای نشستن روی شن های ساحلی، عینک آفتابی، ضد آفتاب، حوله و زیرانداز با خود همراه داشته باشید.

علاوه بر موارد فوق به شما پیشنهاد می کنم همیشه با برگرداندن زباله های خود ساحل را تمیز نگه دارید.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید