بیشتر بخوانید

ساحل کایت دبی

ساحل کایت دبی

Kite Beach

دبی شهری زیبا و توریستی در امارات است که با جاذبه های گردشگری خود از مقاصد مهم گردشگری در دنیا شده است. این شهر دارای سواحل زیادی می باشد که برخی از آنها طبیعی و برخی دیگر سواحل مصنوعی هستند که با بالاترین سطح امکانات میزبان توریستها و مسافران تور دبی می باشند. ساحل کایت یکی از مشهورترین این سواحل می باشد که با انواع ورزش های مهیج و استخر های مختلف مورد استقبال بیشتر بازدیدکنندگان قرار گرفته است.

ساحل-کایت-دبی

ساحل کایت با دیگر سواحلی که در دبی وجود دارند یک ویژگی دارد و آن وجود تعداد بالایی کایت های رنگارنگ و زیبا است که مشابه آن را در هیچ جای دیگر نمیتوانید پیدا کنید و آن را به یکی از خاص ترین جاذبه های گردشگری دبی کرده است. ساحل کایت موقعیت بسیار دنجی دارد و تمیز بودن ساحل آن و نمای رو به دریای مورد توجه بسیاری از مسافران تور دبی قرار گرفته است. علاقع مندان می توانید زمانی که برای تفریح وارد این ساحل می شوند یک بادبادک را به آسمان بفرستند و از تماشای پرواز آن در اسمان دبی لذت ببرند.

ساحل-کایت-دبی1

امکانات مختلفی در ساحل کایت وجود دارد که از مهمترین آنها می توان به موج سواری ، والیبال ساحلی ، فوتبال ساحلی شهر بازی برای کودکان و … اشاره کرد. ساحل کایت برای افراد علاقه مند به قایق رانی هم از بهترین مکان ها می باشد، برای ورود به این ساحل زیبا نیازی به پرداخت هزینه نخواهید داشت، اما در صورت استفاده از تفریحات باید نرخ های متغیری به درهم امارات پرداخت کنید. چندین کافه و دکه نیز در این ساحل وجود دارند کهخوراکی های خوشمزه ای همچون باربیکیو، بستنی، قهوه، غذاهای دریایی، همبرگر، سالادهای مختلف و حتی غذاهای گیاهی را ارائه می دهند و فرصت یک شکم گردی جذاب را در اختیار شما می گذارند.

codinoob

دیدگاهتان را بنویسید