بیشتر بخوانید

ساحل جمیرا دبی

ساحل جمیرا دبی

Jumeirah Beach

دبی بهترین و محبوب ترین شهر در کشور امارت متحده عربی می باشد که با آسمان خراش های بلند و سازه های عجیب خود مشهور می باشد. وجود مراکز خرید و تجاری و سواحل زیبا و هتل های لوکس در این شهر باعث شده تا هر سال میلیون هی نفر از نقاط مختلف جهان برای گردش و تفریح وارد این شهر بشوند. به دلیل نزدیک بودن ایران ببا این شهر نیز ، تور دبی در بین ایرانیان نیز طرفداران زیادی دارد. ساحل جمیرا یکی از بهترین جاذبه های دبی برای تفریح می باشد که برای همه علاقه مندان کاملا شناخته شده می باشد. این ساحل در امارات به اسم پالم جمیرا مشهور می باشد.

ساحل-جمیرا-دبی

ساحل جمیرا نزدیک به سه کیومتر طول دارد که با شن های سفید و آبهای زلال کاملا محبوب می باشد. در اطراف این ساحل می توانید بهترین اقامتگاه ها و هتل های دبی را مشاهده کنید. امکانات مختلفی در این ساحل برای مسافران تور دبی وجود دارد که از مهمترین انها می توان به صندلی های خورشیدی، رستوران ها، و اپراتورهای ورزشی آب برای ارائه جت اسکی اشاره کرد . مسافران و گردشگران میتوانند در نزدیکی این ساحل زیبا به مجلس غرفة أم الشّيف که از گچ و بلوک مرجانی ساخته شده است بازدید کنند که در سال 1995 میلادی ساخته شد است.

ساحل-جمیرا-دبی1

یکی از اصلی ترین جاذبه های توریستی دبی یعنی برج العرب نیز حدودا چهارصد متر به این ساحل فاصله دارد که باعث شده بیشتر مورد توجه قرار بگیرد. ساحل جمیرا در منطقه ساحلی خلیج فارس قرار دارد که دربرگیرنده ی پالم جمیرا بندر جبل علی است و مسافران تور دبی باید برای وارد شدن به این ساحل 5 درهم هزینه پرداخت کنند تا بتوانند از امکاناتی مانند والیبال ساحلی، نجات غریق، زمین بازی کودکان، سرویس بهداشتی،  دوش و کابین رنگارنگ تعویض لباس ، انواع رستوران و غرفهای غذاهای سبک و قسمتهای برای خانوادها برای پیکنیک و باربیکیو پارکینگ که از ساعت 13 الی 16 رایگان است ، بهرمند شوند.

ساحل-جمیرا-دبی2

codinoob

دیدگاهتان را بنویسید