بیشتر بخوانید

ساحل جمیرا دبی

ساحل جمیرا دبی

Jumeirah Beach

دبی معروف ترین و محبوب ترین شهر در کشور امارات متحده عربی می باشد که با جاذبه های توریستی چشم گیر خود هر سال تعداد زیادی از گردشگران را ار نقاط مختلف جهان به سمت خود می کشاند در این شهر سواحل طبیعی و مصنوعی زیادی به چشم میخورد که از معروف ترین آنها می توان به ساحل جمیرا اشاره کرد که در امارات ان را به اسم پالم جمیرا نیز میشناسند و از جاذبه های گردشگری دبی محسوب می شود. این ساحل نوار طلایی ساحلی 3 کیلومتری سفید شنی، مقصد شماره یک ساحل برای بازدیدکنندگان تور دبی می باشد.

ساحل-جمیرا-دبی1

در اطراف این ساحل زیبا هتل های لوکس بسیاری ساخته شده است که آن را تبدیل به یکی از محبوب ترین مکان های برای علاقه مندان به تور دبی تبدیل کرده است. در این ساحل امکانات زیادی برای مهمانان وجود دارد مانند بسیاری از صندلی های خورشیدی، رستوران ها، و اپراتورهای ورزشی آب برای ارائه جت اسکی است . مسافران تور دبی میتوانند در نزدیکی این ساحل زیبا به مجلس غرفة أم الشّيف که از گچ و بلوک مرجانی ساخته شده است بازدید کنند که در سال 1995 میلادی ساخته شد است. این منطقه اقامت تابستانی مرحوم شیخ  رشید بن سعید المکتوم بوده است که زمانی که وارد آن می شوید دکوراسیون های زیبا را خواهید دید که حفظ شده است و مسافارن تور دبی می توانند با نحوزه زندگی حامکان دبی آشنا شوند.

ساحل-جمیرا-دبی

باغ مجلس دارای سیستم آبیاری قابل توجه عرب و درخت های خرما سایه دار است.ساحل جمیرا دبی مخصوص پیاده روی،دارای آب تمیز،محیط پیرامونی با نظافت عالی بدون هیچ زباله ای است که از 3 بخش برای شنا و ورزشهای آبی موتوری و موج سواری تشکیل شده است قسمت وسط ساحل مخصوص ورزشهای آبی و دو طرف سمت راست و چپ ساحل برای شنا میباشد. یکی الز معروف ترین جاذبه های گردشگری دبی به اسم هتل برج العرب نیز در مسافت چهارصد متری از این ساحل وجود دارد که زیبایی آن را چند برابر کرده است. ساحل جمیرا در منطقه ساحلی خلیج فارس قرار دارد که دربرگیرنده ی پالم جمیرا بندر جبل علی است و مسافران تور دبی باید برای وارد شدن به این ساحل 5 درهم هزینه پرداخت کنند تا بتوانند از امکاناتی مانند والیبال ساحلی، نجات غریق، زمین بازی کودکان، سرویس بهداشتی،  دوش و کابین رنگارنگ تعویض لباس ، انواع رستوران و غرفهای غذاهای سبک و قسمتهای برای خانوادها برای پیکنیک و باربیکیو پارکینگ که از ساعت 13 الی 16 رایگان است ، بهرمند شوند.

ساحل-جمیرا-دبی2

codinoob

دیدگاهتان را بنویسید