بیشتر بخوانید

دیره دبی

دیره دبی
Deira, Dubai

دبی شهری توریستی و زیبا در کشور امارت متحده عربی می باشد که به آسمان خراش های بلند خود در جهان معروف ایت . این شهر از مکان های تفریحی و جاذبه های گردشگری بسیاری برخوردار می باشد یکی از منطقه های معروف در این شهر که دیره نام دارد  که مسافران تور دبی در این منطقه میتوانند طعم زندگی لوکس را تجربه کنند. در این منطقه میتوان چهره ای دیگر از شکل سنتی امارات را نیز مشاهده کرد. داخل منطقه دیره مغازه و فروشگاه های مختلفی وجود دارد که با معماری های جذاب خود توجه بازدیدکنندگان را به سمت خود جذب می کند.

دیره

دیره را میتوان قدیمی ترین منطقه در دبی شناخت که از یک سو به خلیج فارس می رسد و از سوی دیگر به خور دبی یا همان دبی کریک می رسد. این منطقه در شرق دبی قرار دارد و سالهای گذشته به عنوان مرکز شهر شناخته می شده است. در این منطقه بیشتر فعالیت های مالی و تجاری کشور امارات انجام می گرفت. دیره یکی از جاذبه های دبی محسوب می شود که تعداد زیادی بازارهای سنتی عربی و هتل های لوکس دبی و رستوران و کافه های مختلف قرار دارد. در این چند سال اخیر موقعیت کسب و کار و تجارت در این منطقه کمتر شده است با این حال همچنان تعداد زیادی از گردشگران و مسافران تور دبی به این منطقه رفت و آمد دارند.

دیره-دبی

دیره یکی از شلوغ ترین منطقه هایی است که در دبی وجود دارد و از جاذبه های مختلفی برخوردار می باشد که برای نمونه میتوان به خیابان‌های باریک با مغازه‌های کوچک و قهوه‌خانه‌های محلی اشاره کرد همچنین مخابرات اتصالات دارای ساختمانی بلند با شیء گردی همچون توپ گلف در بالایش است که حین پیاده‌روی در دیره به آن برخورد می‌کنید. این ساختمان شیشه‌ای با شکل محدب خود، در میان مردم محلی به‌عنوان زنی باردار معروف است.

دیره-دبی1

codinoob

«پست قبلی

پست بعدی»

دیدگاهتان را بنویسید