بیشتر بخوانید

دهکده فیل های پاتایا

دهکده فیل های پاتایا

Pattaya Elephant Village

تایلند کشور توریستی است که در جنوب شرق آسیا می باشد و هر سال تعداد زیادی از گردشگران به شهرهای این کشور سفر می کنند. پاتایا یکی از معروف ترین و توریستی ترین شهرهای این تایلند است که طرفداران زیادی در نقاظ مختلف جهان دارد و از جاذبه های تفریحی و طبیعت زیبای آن دیدن می کنند. دهکده فیل ها یکی از معروف ترین جاذبه های گردشگری پاتایا می باشد که بسیاری از مسافران در سفر خود برای تفریحی به آنجا میروند.

دهکده-فیل-پاتایا

دهکده فیل ها از مکان های تفریحی تایلند است که مدیریت آن را یک شرکت خصوصی بر عهده دارد که در قسمت جنوبی پاتایا در ناحیه ای به نام بنگ لامونگ قرار دارد. این دهکده که امروزه به یکی از جاذبه های توریستی پاتایا تبدیل شده است اوایل کار خود را با جمعه آوری و نگهداری از فیل های پیر شروع کرد. از این ها فیل ها که عملا کارایی خاصی نداشتن برای سواری دادن و اجرای حرکت نمایشی استفاده می شد تا مردم را سرگرم کنند. مدتی مسئولان دهکده فیل ها تصمیم گرفتند که از این قیل ها کسب درآمد داشته باشند تا هزینه های نگهداری از آنها هم تامین شود.

دهکده-فیل-پاتایا1

ویژگی این دهکده این است که محیطشان مانند فضای واقعی زندگی آنان می باشد و تفاوت زیادی با باغ وحش ها دارند. مسافران تور تایلند که از این دهده دیدن می کنند می توانند یک ساعت را سوار بر فیل در طبیعت سبز و زیبای جنگل اطراف به گشت و گذار بپردازند. از سرگرمی های دیگر در این مجموعه می توان به فوتبال فیل‌ها، حمام فیل‌ها و نمایش‌های دیگر اشاره کرد.  در اطراف این دهکده باغ هایی وجود دارد که از میوه های فصلی و محلی آن برای پذیرایی از بازدیدکنندگان استفاده می شود. برای دوست داران حیوانات بازدید از دهکده فیل ها علاوه بر تجربه کردن لحظاتی شاد و مهیج می تواند کمکی باشد به صنعت توریستی آن تا محافظت بیشتری از فیل ها داشته باشند.

دهکده-فیل-پاتایا2

codinoob

دیدگاهتان را بنویسید