بیشتر بخوانید

دبی مال

دبی مال

Dubai Mall

دبی هر سال با جاذبه های جذاب و شگفت انیگیی که در خود جای داده است مورد بازدید تعداد زیادی از گردشگران قرار می گیرد. وجود سواحل زیبا و آسمان خراش های غول پیکر و مراکز تفریحی و خرید زیادی که در این شهر وجود دارد باعث شده تا در طول سال مورد بازدید میلیون های نفر قرار بگیرد. یکی از اصلی ترین برنامه های مسافران تور دبی خرید کردن است که می توانند در مراکز خرید متعددی که در این شهر وجود دارد اجناس مورد نیاز خود را خریداری نمایند. دبی مال را می توان از محبوب ترین مراکز خرید دبی دانست که هر سال نزدیک به هشتاد میلیون نفر بازدید کننده دارد.

دبی-مال دبی-مال1

مرکز خرید دبی مال در منطقه داون تاون لوکس این شهر قرار دارد و کنار یکی از معروف ترین جاذبه های دبی یعنی برج خلیفه می باشد و آب نما و سوق البهار نیز در فصلی خیلی نزدیکی از این مجموعه قرار دارد. دبی در سال 2010 میلادی موفق شد تا عنوان مرکز خرید دنیا را برنده شود. در این مرکز مسافران تور دبی می تواننند از امکانات تفریحی مانند سینما چندبعدی، اتاق وحشت، زمین اسکیت و… بهره مند شوند و لذت ببرند. این مجموعه زیبا و بزرگ در سال 2008 افتتاح شد  و در مدت زمان خیلی کمی تعداد زیادی از گردشگران را جذب خود کرد. دبی مال با مساحت معادل ۵۰ زمین فوتبال شامل ۱,۳۰۰ فروشگاه، ۱۶۰ فروشگاه مواد غذایی و آشامیدنی و بوتیک‌های متعدد است.  زمیانی که وارد دبی مال می شوید می توانید انواع مغازه و فروشگاه های مختلفی با برندهای لوکس و معروف دنیا مشاهده کنید. داخل این مجموعه یک آکواریوم و باغ وحش زیر اب نیز وجود دارد.

دبی-مال4

از امکانات مختلفی که در مرکز خرید دبی مال وجود دارد می توان به سالن‌های سینما با بهترین کیفیت صدا و تصویر، اتاق وحشت، سالن اسکیت ، نقشه لمسی، راهنما و نقشه بازدید از مرکز خرید به زبان‌های روسی، چینی، انگلیسی و عربی، اپلیکشن دبی مال، سرویس حمل کیف و وسایل مسافران، سرویس حمل‌ونقل داخلی، بخش اشیای گمشده و نمازخانه اشاره کرد.

دبی-مال5دبی-مال3

codinoob

«پست قبلی

پست بعدی»

دیدگاهتان را بنویسید