بیشتر بخوانید

خانه وارونه کوالالامپور

خانه وارونه کوالالامپور

KL Upside Down House

کوالالامپور پایتخت و یکی از شهرهای توریستی در مالزی که نقش بالای در جذب توریسیت دارد. در این شهر مکان های زیادی برای دیدن و تفریح کردن وجود دارد، همچنین برای خرید کردن نیز با وجود مراکز خرید بسیاری که دارد بسیار مناسب است. خانه وارونه یکی از جاذبه های گردشگری کوالالامپور است که به مسافران تور مالزی پیشنهاد می شود در سفر خود حتما از آن دیدن کنند.

خانه-وارونه-کوالالامپور

خانه وارونه یکی از هیجان آورترین جاذبه های توریستی کوالالامپور است، این خانه اولین نمونه ای است که در این شهر ساخته شده است  و در کشور مالزی هم بلندترین نمونه است که در دو طبقه ارتفاع قرار دارد.  این خانه جذاب با شکا کاملا واقعی طراحی و ساخته شده است و اسمی که برای آن گذاشته شده است برای جذب توریستیهای داخلی و خارجی استفاده  شده است. تمام وسایل و چیزهای که در این خانه مشاهده می کنید به شکل وارونه ساخته شده اند. در ساخت این خانه تقریباً هشتاد درصد از آهن استفاده شده است و مابقی از دیگر مصالح ساختمانی استفاده شده است.

خانه-وارونه-کوالالامپور2

به شکل خیلی خاصی تمام کسانی برای بازدید وارد خانه وارونه کوالالامپور می شوند از دوراه عبور می کنند که به شکل یک اتومبیل وارونه طراحی شده است. مسافارن تور مالزی هنگامی که برای بازدید وارد خونه وارونه می شوند یک اتاق نشیمن، اتاق خواب، اتاق ناهار خوری، آشپزخانه، حمام، توالت و اتاق زیر شیروانی را خواهند دید که به شکل پشت سر هم قرار گرفته است و تجربه ای جذاب برای همه کسانی که در تور شرکت می کنند، وجود دارد. همچنین این خانه با باغی همراه با گل‌های مصنوعی، چمن و درختان احاطه می‌شود و در آن می‌توان آلاچیق‌‌هایی را با چشم‌اندازی از مرکز شهر دید.

خانه-وارونه-کوالالامپور1

codinoob

دیدگاهتان را بنویسید