بیشتر بخوانید

جنگل بلگراد استانبول

Belgrade Forest

جنگل بلگراد استانبول

 

اگر بخواهین یکی از مکان ها مربوط به طبیعت گردی را در شهر استانبول نام ببرید ، بدون شک یکی از آنها جنگل بلگراد می باشد. خیلی از مسافران تور ترکیه که در این شهر اقامت دارند بعد دیدن کلی بناهای تاریخی و فرهنگی و خیابان ه و کاقه ها شلوغ نیاز به مکانی زیبا و آرام دارند، از این رو پیشنهاد می باشد در مدت زمانی که در استانبول اقامت  دارید ، حتما از جنگل بلگراد دیدن فرمایید.

جنگل-بلگراد2

جنگل بلگراد با درختهای قدیمی و زیبا که منظره ی خاصی را خلق کرده است  این مکان زیبا و بکر نزدیک به پنج هزار هکتار مساحت دارد که در فاصله پانزده کیلومتری شمال غرب استانبول قرار گرفته است. جنگل بلگراد در فصل پاییز با وجود تعداد بیشمار برگهایی که از درختان بر روی زمین ریخته است و منظره ای زیبا را ایجاد می کند و بدون شک یکی از بهترین مکان های دیدنی در شهر استانبول می باشد. آن دسته از گردشگران و مسافرانی که هم در تابستان به این شهر سفر می کنند و برای فرار گردن از گرمای و آفتاب تابستان می توانند در زیر سایه درختان جنگل بلگراد هوایی خنک استفاده کنند و لذت ببرند. داخل این جنگل حیوانات مختلفی از جمله گراز وحشی، مار، راسو و انواع کم‌نظیری از پرندگان زندگی می کنند. مسافران تور استانبول که رد سفر خود می توانند هنگامی که برای بالزدید جنگل بلگراد می روند از باغ گیاه شناسی آتاتورک  نیز دیدن کنند که در خود بیشتر از دوهزار نوع گیاه مختلف را جای داده است.

جنگل-بلگراد1

آن دسته افراد هم که علاقه زیادی برای برپایی پیک نیک با خانواده را دارند را می توانند در محلهایی که برای انها در نظر گرفته شده است همراه خانواده لذت ببرند.  یکی دیگر از امکاناتی که در جنگل بلگراد وجود دارد وجود مسیر پیاده روی همراه با وسایل ورزشی می باشد و همچنین مسیری برای رانندگی که یک منظره ی رویایی را برای راننده رقم خواهد زد. علاقه مندان و مسافرانی که قصد دیدن از جنگل بلگراد را دارند می توانند خیلی راحت و با استفاده از ماشین شخصی یا کرایه تاکسی و یا اتوبوس، در میدان تقسیم به این مکان زیبا دسترسی داشته باشند.

جنگل-بلگراد

codinoob

دیدگاهتان را بنویسید