بیشتر بخوانید

جزیره پوکت محلی فقط برای تفریح در تایلند Phuket

جزیره پوکت محلی فقط برای تفریح در تایلند

یقینا پوکت یکی از بهترین مکانهای ساحلی در جهان است که دارای شنهای سفید زیباست. شما در بزرگترین جزیره تایلند جدا از جاذبه های فوق العاده ی گردشگری می توانید با یک سفر هیجان انگیز با قایق از یک محیط بی سر صدا از جاذبه های گرمسیری نزدیک این منطقه نظیر جزایر معروف فی فی در خلیج پوکت لذت ببرید.

شما بیش از 30 ساحل شگفت انگیز برای انتخاب دارید. ساحل پاتونگ، کتا، کارون و کمال همیشه جز محبوب ترین آنها در میان گردشگران بوده، اما در شمال جزیره بر ای برخی از گردشگران که بدنبال فضای صمیمی تر و خصوصی هستند بهترین گزینه است.

ما در ادامه با بیش از 20 سال تجربه برای پاسخ به تمام سوالات گردشگران جمع آوری کرده ایم که کدام هتل بهترین هست؟ سواحل بکر و مخفی کجا هستند؟ بهترین بازار شبانه را برای شب زنده داری در پوکت کجاست؟ ما هر مکان دیدنی نظیر معابد، سواحل و هر بازار را بررسی کرده ایم که برای شما در وبلاگ چکاوک آنرا برایتان به اشتراک می گذاریم.

دیدنی های جزیره پوکت در تایلند

دیدنی های جزیره پوکت

معابد پر زرق و برق، مناظر چشمگیر طبیعی، سواحل حیرت انگیز و مردم محلی با محبت، جزیره پوکت را جزء آن دسته از مکانهایی کرده که باید زمان زیادی را برای کشف جاذبه های فراوانش صرف کنید. همه چیز در آنجا برای هر فردی که به آنجا سفر میکند قابل دسترس است.

جزایر زیبایی در نزدیکی پوکت هست

در حالی که در این منطقه جزایر زیادی برای دیدن وجود دارد، چند جزیره کوچک هست که هر یک مناظر منحصر به فرد خودشان را دارند. دسترسی به همه آنها توسط قایق از Phuket به راحتی امکانپذیر هست و زمان سفر و رسیدن به آنها معمولا کمتر از دو ساعت می باشد که مکانهای جذاب بسیاری برای غواصی دارند، در حالی که گردشگران به راحتی در شن و ماسه های زیبا وقت خود را صرف یک روز آرام می کنند، شما برای رسیدن به مناطق عالی کافی است که یک قایق را به همراه راهنمای آن برای طول روز خود اجاره کنید. در برخی از این جزایر پوکت که قابل سکونت هستندخانه های روستایی می بینید که از بامبو ساخته شده اند و که نسبت به یک استراحتگاه لوکس پنج ستاره متفاوت است.

چرا پوکت بهشتی برای خرید کردن است!

این جزیره دارای انواع مختلفی از مراکزخرید است، از بازارهای غذا در روستای هوای آزاد، بازارهای شبانه، خیابان ها و مغازه های محلی و فروشگاه هایی با سبک غربی. به طور طبیعی قیمت ها متفاوت است. با خرید صنایع دستی، لباس های زیبا، جواهرات، عتیقه جات، لوازم خانگی و دیگر موارد بسیاری را می توانید برای خرید در پوکت انتخاب کنید، تنها چیزی که ممکن است نگرانتان کند این است که چرا چمدان بزرگتری نگرفتید!

جزایر زیبایی در نزدیکی پوکت هست

در مورد جزیره پوکت بیشتر بدانید

جزیره پوکت 48 کیلومتر طول و 21 کیلومتر پهنا دارد، بنابراین شما در هر نقطه ای که هستید از دریای دور نخواهید بود. آب و هوا در ماه مارس تا آوایل و ماه می در بهترین حالت است و از ماه مه تا اکتبر بارش باران شروع می شود، هرچند صبح ها و بعد از ظهر هم در این ماه ها می توانید هوای آفتابی و آسمان آبی را ببینید ولی درجه حرارت در بین سردترین شبها بین 25 درجه سانتیگراد و در گرمترین روزها 33 درجه سانتیگراد است. برای جلوگیری از هر گونه بی اطلاعی از آب و هوا حتما قبل از سفر به این منطقه به گزارش های هواشناسی توجه کنید.

چه کاری را در Phuket انجام دهیم

تنوع تورهای گردشگری پوکت شامل کارهایی نظیر پیاده روی در جنگل، اسکی کردن روی آب، شنا کردن و غواصی و یا گشت و گذار ساده در این جزیره زیبا که شامل طیف گسترده ای از تفریحات و فعالیت ها را برای هر بودجه ای محیا می کند. شما می توانید در این جزیره کاراهای زیر را انجام دهید.

  • با یک تور عمومی با یک راهنما بپیوندید و دوستان جدیدی برای خود در طول تور بیابید.
  • یک سفرخصوصی را به همراه راهنمای خود تجربه کنید.
  • زندگی در جزیره و روستاهای محلی را تجربه کنید.
  • با ماساژ درمانی تمام خستگی خود را رفع کنید.
  • از جزایر دور افتاده بازدید کنید.

بلافاصله با وارد شدن به جزیره پوکت متوجه خواهید شد که در اطراف شما انتخابهای بسیار زیادی برای تفریح وجود دارد! به شما اطمینان می دهیم که هر روز از تعطیلات خود با حداکثر تفریحات و سرگرمی ها با پایان می رسانید.

دیگر کارهای که می توانید با تورهای پوکت و گشت و گذارهای اطراف Phuket انجام دهید بازدید از پارک های ملی، معابد دیدنی، تپه های مملو از درخت نارگیل و خرید از بهترین مراکز خرید و بازارهای ایم منطقه می باشد.

در مورد جزیره پوکت بیشتر بدانید چه کاری را در Phuket انجام دهیم

دیدگاهتان را بنویسید