بیشتر بخوانید

جزیره پانگکور یکی از مهمترین مکانهای توریستی مالزی

جزیره پانگکور یکی از مهمترین مکانهای توریستی مالزی

جزیره پانگکور (Pangkor Island) آرام در کنار پراک و ساحل غربی شبه جزیره مالزی با سواحلی پوشیده از شن و ماسه هایی سفید آرمیده است که در آن روستاهای صیادی هر گردشگر و مسافر تور مالزی را شیفته خود می کند.

نام پانگکور از کلمه تایلندی پانگ کو به معنی حزیره زیبا برگرفته شده است. هر چند که برخی معتقدند که به یاد پانگ کویی ماجراجویی اساطیری چین که مهارت های دریا نوردی خود را به گروهی که پناهگاهشان در این جزیره بوده و به آنها تعلیم می داده، نام گذاری شده است.

جذابیت اصلی جزیره پانگکور در مالزی بدون شک سواحل دست نخورده در خط ساحل غربی آن می باشد. این محل نام خود را از پرنس لاولرن گرفته است.

 

ساحل پانتای پوتری دوی در جزیره پانگکور

ماسه های طلائی ساحل پانتای پوتری دوی یکی از معروف ترین سواحل در جزیره می باشد. آن در محل شمال غربی جزیره می باشد.

آب آن همچون تراشه های الماس درخشان و ساحل آن پوشیده از درختان نخل نارگیل و خرما است.

ساحل اینجا ایده ال برای حمام آفتاب و فعالیت های تفریحی مانند مشاهده پرنده های این منطقه از قبیل مرغ شاخنوک می باشد.

 

ساحل مرجانی بو گاک

ساحل بو گاک جزیره ای مرجانی است که دارای گستره ای مرجان های زیبای دریایی است که در آب کم عمق می باشد و روبه کانالبین پانگکور و جزیره پانگکور لاوت دارد و نزدیک شهر پانگکور در جزیره قرار دارد.

این مقصد معروف بخاطر سایه های درختانش بهترین محل برای پیکنیک مسافران تور مالزی می باشد. در اینجا گردشگران می توانند کایت سواری کنند و یا از امواج دریا لذت ببرند.

 

ساحل تلوک نپاه پانگکور

تلوک نپاه جایی است که گردشگران می توانند به تنهایی در ساحل استراحت داشته باشند. به زیر درختان نخل آرام بروند و یا در ساحل آن قدم بزنند.

تلوک نیپاه و ساحل مرجان در شمال غربی جزیره از محبوب‌ترین سواحل برای جهانگردان اروپایی هستند. تلوک کتاپانگ (ساحل لاک‌پشت) نیز از سواحل زیبای این جزیره‌است.

 

مجمع الجزایر پالائو سمبیلان | Pulau Sembilan Islands پلانگتون های آبی شبرنگ در ساحل جزیره

منظره پلانگتون های دریایی آبی رنگی که به سواحل جزیره پالائو سمبیلان در مالزی آمده اند.

مجمع الجزایر پالائو سمبیلان | Pulau Sembilan Islands

مجمع الجزایر پالائو سمبیلان و در فاصله ی ۲۷ کیلومتری از جنوب جزیره پانگکور است، مسافران تور مالزی می توانید غواصی در زیر آب های جزیره را تجربه کنند.

جزیره هایی که فاقد جمعیت هستند، دارای تنوع فراوانی از زندگی موجودات دریایی هستند. بازدیدکنندگان و گردشگران باید پیش از سفر خود، مجوز ورود به جزیره ها را دریافت نمایند.

این ۹ جزیره سمبیلان به مالائی معنی ۹ را می دهد و محلی غیر مسکونی هستند و از جذابیت های آن زندگی پلانگتون های دریایی آبی رنگی است که به سواحل آن مراجعه می کنند می باشد.

جزیره پانگکور لات | Pangkor Laut Island

جزیره پانگکور لات | Pangkor Laut Island

قطعا مشهور ترین مقصد جزیره ای استوایی در دنیا پانگکور لات می باشد. با ۲۰ دقیقه قایق سواری می توانید از پانگکور به یکی از بهترین سواحل در امتداد مالاکا بروید.

در جزیره پانگکور لائوت، مجموعه ی اقامتی بی نظیری وجود دارد که نام آن برگرفته از نام جزیره است. این دهکده ی بی نظیر محلی ایده آل و متفاوت برای آن دسته افرادی است که رویای جوان شدن را در سر می پرورانند.

بی شک با اقامت در جزبره پانگکور و استفاده از ماساژ و اسپا، می توانید روح و تن خود را طراوت و شادابی ببخشید.

دیدگاهتان را بنویسید