بیشتر بخوانید

جاذبه گردشگری پنانگ تور پنانگ

جاذبه های گردشگری پنانگ جزیره مروارید شرق آسیا

مناطق ساحلی محلی، دنیای افسونگر قدیم و فرهنگ رنگارنگ همگی باعث شده که پنانگ خواستنی شود. جزیره ای بهشتی سراسر در شکوفه، بدرستیکه این جزیره بنام مروارید شرق معروف شده است.

یکی از معروفترین مقصد های توریستی در مالزی جزیره پنانگ است. خطوط ساحلی شمال با ماسه های طلایی گران قیمت و آبهای درخشان منطقه ای زیبا برای گذراندن تعطیلات برای گردشگران خارجی و داخلی می باشد.

نقاط دیدنی پنانگ، مروارید شرق آسیا

به‌طور کلی پنانگ را میتوان شهری مدرن که در بیشتر نقاط آن می‌توانید آسمان‌خراش‌های امروزی را کنار ساختمان‌های سنتی و قدیمی با مراکز خرید مدرن و شیک را در کنار بازارهای سنتی ببینید.

باتو فرینقی معروفترین ساحل پنانگ دارای زنجیره ای از هتلها و مناطق تفریحی می باشد. حمام آفتاب بگیرید یا در ساحل استراحت کنید و از هیجانات آبی و کشتی سواری آناناس و یا کانو سواری و جت اسکی لذت ببرید.

نقاط دیدنی جزیره پنانگ در مالزی مروارید شرق پینانگ

در زمان غروب آفتاب ساحل باتو فرینقی با کارناوال که شبیه بازار رو باز است زنده می شود. در این محل عتیقه جات و سوغاتی های فریبنده فروخته می شود.

تاجونگ بانگاه یکی دیگر از سواحل تفریحی لوکس جزیره پینانگ برای داشتن تعطیلات آرامش بخش می باشد. خصوصیات جذاب این ساحل ناشی از خلیج ها و پناهگاه های ساحلی بسیار دنج و صخره های عظیم و تخته سنگ های غول پیکر می باشد.

یکی دیگر از ساحل هی جزیره پنانگ تلوک باهانگ است، ساحلی رمانتیک با هتلی لوکس مخصوص آن دسته که خلوت را دوست دارند.

برای تجربه زیبایی های پنانگ از تور شهری برای دیدن سریع مناطق خاطره انگیز استفاده کنید.

سفر به شهر پنانگ در ایالت پنانگ در کشور مالزی

در کل اگر از زندگی روزمره خسته شده اید و بدنبال آرامش و کنار گذاشتن استرس و خستگی و راحتی منحصر به فرد هستید پینانگ مروارید شرق بهترین مکان برای فرار از زندگی روزمره می باشد.

شما می توانید از شهر زیبای کوالالامپور بوسیله اتوبوس، هواپیما، قطار و یا از طریق دریا به جزیره زیبا پینانگ به راحتی دسترسی داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید