بیشتر بخوانید

جزایر رویایی لنگکاوی مالزی

جزایز لنگکاوی رویایی که واقعی شدند

لنگکاوی با شهرت جهانی و سواحلی که خورشید بر آن بوسه می زند با آسمان آبی پاک و طبیعت زیبایش شما را صدا میزند. لنگکاوی بزرگترین جزیره در سواحل کداه در دورترین نقطه شمال غرب مالزی  است. این جزیره شامل بیش از ۱۰۰ جزیره است که همانند جواهر می باشد.

اطلاعات گردشگری لنگکاوی

این مجمع‌الجزایر دارای بیش از ۱۰۴ جزیره مختلف است که در سال ۲۰۰۷ میلادی در فهرست میراث جهانی یونسکو ثبت و به عنوان یک ژئوپارک جهانی معرفی شده‌است. بورائو بای، داتای بای و پانتای سینانگ تعدادی از محبوب‌ترین جزایر لنکاوی هستند که گردشگران از آنها بازدید می‌کنند. یکی دیگر از جاذبه‌های گردشگری این جزایر گونه‌های منحصربه‌فردی از پرندگان استوایی است که در اینجا زندگی می‌کنند. پل آسمان که به پل هوایی لنگکاوی مشهور است یکی از جاذبه‌های گردشگری شناخته شده این منطقه است.

لنگکاوی در مالزی بهترین مقصد چند منظوره برای تعطیلات با امکاناتی در سطح بین المللی، فرودگاه مدرن بین المللی، راه های عالی تفرجگاه های معروف ساحلی، هتل های لوکس و مناسب با هر بودجه ای می باشد.

معرفی سواحل لنگکاوی تور لنگکاوی مالزی

بازدید کنندگانی که از طریق دریا به این جزیره می آیند در اسکله اصلی شهر کداه پیاده می شوند. مجسمه  بزرگ و برجسته عقاب در میدان عقاب در معرض دید کسانی که از دوردست به لنکاوی می آیند قرار می گیردد. بر اساس داستان های محلی لنگکاوی از نام عقاب یا حلانگ گرفته شده است.

سواحل رمانتیک لنگکاوی برای پرکردن تعطیلات عالی مناسب می باشد. ساحل تاجونگ رحو در 22 کیلومتری شمال کواه در محاصره نوعی درخت کاج است که ساحل نام خود را از آن گرفته است. بهترین مکان برای پیک نیک، ساحلی ماسه ای و دست نخورده می باشد که آرامش را به بازدید کنندگان ارزانی میکند.

لنکاوی تجربه هایی در ارتباط با طبیعت را برای همه ارائه میدهد. از آبشار تا غارهای اسرار آمیز، گردشگران کشف میکنن که لنگکاوی چیزی بیش از جزیره عشاق است.

شما می توانید از شهر زیبای کوالالامپور بوسیله اتوبوس، هواپیما، قطار و یا از طریق دریا به این جزیره زیبا دسترسی داشته باشید.

اطلاعات گردشگری لنگکاوی