بیشتر بخوانید

برج العرب دبی

برج العرب دبی

Burj Al Arab

دبی یکی از مدرن ترین شهرهای توریستی در جهان می باشد که در کشوره امارات قرار دارد که با جاذبه ها و آسمان خراش های خیره کننده ای که دارد توجه بسیاری از گردشگران نقاط مختلف دنبا را به سمت خود جذب کرده است. دبی در خلیج فارس قرار دارد که  شمال شرقی آن شهر شارجه و جنوب آن شهر ابوظبی قرار دارد. این شهر در کمتر از نیم قرن پیشرفت چشم گیری در صنعت توریستی داشته است. یکی از معروف ترین جاذبه های گردشگری دبی برج العرب می باشد که یکی از نمادهای معروف این شهر زیبا می باشد و هر سال تعداد زیادی از از گردشگران داخلی و خارجی و مسافران تور دبی از ان بازدید می کنند.

برج-العرب برج-العرب3

ساخت برج العرب

برج العرب در ساحل جمیرا که جزیره ای مصنوعی به سماحت 280 متری است قرار دارد و در به عنوان چهارمین هتل بلند دنیا محیوب می شود. این سازه زیبا در سال 1999 میلادی افتتاح شده است و طراحی خاص آن به شکل یک بادبان کشتی می باشد و تنها هتل هقت ستاره در دنیا می باشد. برج العرب در ارتفاع 321 متری ساخته شده است و دارای سوئیت‌های مجلل، طیف وسیعی از رستوران‌های عالی، سواحل باورنکردنی و تراس بسیار وسیعی است. خیلی از علاقه مندان به تور امارات برای یک شب هم که شده آرزوی اقامت در این هتل را دارند. این هتل فوق لاگچری علاوه بر اینکه در معماری از جذابیت بالایی برخوردار می باشد در زمانی که افتتاح شد نیز عنوان بلندترین هتل جهان را دریافت کرد. که مدت زمانی طول نکشید که سه هتل دیگر در دبی ساخته شد که ازتفاع آنها بلندتر از این برج شد.

برج-العرب4

از امکانات فوق العاده برج العرب میتوان به برخورداری از سوئیت هایی اشاره کرد که رو به دریا می باشند و همچنین تعداد نه رستوران معروف و یک مرکز اسپا با خدمات کامل از ویژگی های خاص این هتل هفت ستاره می باشد. یکی دیگر از جذابیت های خاص این برج لاکچری برخورداری مسافران تور دبی می باشد که در این هتل اقامت دارند می توانند از رولز رویس با راننده استفاده کنند و همچنین هلیکوپتر اختصاصی هتل برای حمل‌ونقل می باشد. تراس های هتل برجالعرب نیز دارای دو استخر شنا، ۳۲ کابانای لوکس و رستوران می باشد.

برج-العرب2

مسافران اگر از سمت دریا به برج العرب نگاه کنند یک صلیب در نمای شمالی آن به چشم می‌خورد که باعث بحث‌ و جدل‌های زیادی در میان بزرگان امارات متحده عربی شد. سرانجام حاکم دبی با ممنوعیت صدور مجوز برای قایقرانی و پرواز از ضلع شمالی، به این ماجرا خاتمه داد. عملیات ساخت این سازه زیبا نزدیک به پنج سال طول کشید که در نهایت در سال 1999 میلادی به پایان رسید و تا به امروز ان را یکی از خاص ترین جاذبه های توریستی دبی قرار داده است.

برج-العرب1

codinoob

«پست قبلی

پست بعدی»

دیدگاهتان را بنویسید