بیشتر بخوانید

باغ گیاه شناسی گرمسیری نانگ نوچ پاتایا

باغ گیاه شناسی گرمسیری نانگ نوچ پاتایا

Nong Nooch Tropical Garden

تایلند از کشورهای پرطرفدار توریستی است که در منطقه جنوب شرق آسیا قرار دارد و مردمان زیادی از همه جای دنیا هر سال وارد شهرهای توریستی آن می شوند. پاتایا یکی از معروف ترین شهرهای توریستی در تایلند است که طبیهت زیبا و سواحلی با آبهای شفاف دارد  و از جاذبه های گردشگری برخوردار می باشد. باغ گیاه شناسی گرمسیری نانگ نوچ یکی از جاذبه های پاتایا است که مورد بازدید تعداد زیادی از گردشگران داخلی و خارجی در طول سال قرار می گیرد.

باغ-گیاه-شناسی-گرمسیری-نانگ-نوچ

باغ گیاه شناسی گرمسیری نانگ نوچ در دهکده ای به اسم نانگ نوچ قرار دارد و انواع فعالیت های تفریحی را برای مسافران فراهم کرده است. که به مسافران تور پاتایا برای گذراندن اوقات فراغت همراه با خانواده پیشنهاد می شود و می توانند در پیاده‌روهایی در اطراف باغ‌های رنگارنگ با تم‌های مختلف و پیچ‌وخم وجود دارند تفریح کنند و لذت ببرند. زمانی که وارد باغ گیاه شناسی گرمسیری نانگ نوچ می شوید تم های مختلفی به چشمی میخورد مانند باغ درخت آرایی یا توپیاری ، باغ فرانسوی قرن هفدهمی، باغ رنسانس اروپایی و باغ‌هایی با گونه‌های خاص مثل نخل‌های گرمسیری، گیاهان گوشتی یا ساکولنت‌ها و بنسایی که از جذابیت زیادی برخوردار هستند.

باغ-گیاه-شناسی-گرمسیری-نانگ-نوچ1

داخل این پارک بک سالن فرهنگی نیر وجود دارد که نمایش‌های زنده‌‌ای با حضور اجراکنندگانی در زمینه‌ی رقص سنتی تایلند، شمشیربازی، بوکس تایلندی و نمایش فیل در آن اجرا می شود و لحظاتی فراموش نشدنی را برای مسافران تور تایلند فراهم می زند. از دیگر امکاناتی که باغ گیاه شناسی گرمسیری نانگ نوچ دارد کرایه دوچرخه می باشد که می توان به آن اطراف باغ را رکاب زد.

باغ-گیاه-شناسی-گرمسیری-نانگ-نوچ2

codinoob

دیدگاهتان را بنویسید