بیشتر بخوانید

باغ وحش پارک پولونزکوی استانبول

Polonezkoy Hayvanat Bahcesi

باغ وحش پارک پولونزکوی استانبول

بزرگترین شهری که در ترکیه وجود دارد استانبول است که از شهرهای محبوب و توریستی در این کشور می باشد و هرساله تعداد زیادی مسافر و گردشگر از جاهای مختلف جهان وارد آن می شوند . در این شهر جاذبه های زیادی برای دیدن وجود دارد که به دو بخش آسیایی و اروپایی تقسیم شده اند. یکی از مکان های تفریحی استانبول باغ وحش پارک پولونزکوی می باشد که مسافت کمی با شهر دارد و یکی از محل های تفریحی زیبا و جالب می باشد.

پولونزکوی

پارک پولونزکوی از جاذبه های توریستی استانبول می باشد که هر سال افراد زیادی از آن دیدن می کنند. این پارک زیبا از امکانات و دیدن های زیادی برخوردار می باشد که نظر بیشتر مسافران تور استانبول را جذب می کند. داخل  این پارک سرسبز و جنگلی ، یک باغ وحش بزرگ وجود دارد که در نوع خود بسیار جالب می باشد. داخل باغ وحش پارک پولونزکوی حیوانات مختلفی زندگی می کنند که برای نمونه می توان به گوزن لاما، قو، والابی و … اشاره کرد.

پولونزکوی1

یکی از مزیت های این باغ وحش، قرار نداشتن حیونات در قفس هاست و کودکان شما این امکان را خواهند داشت تا از فاصله بسیار نزدیکی حیونات را ببینند و به آن ها عشق بورزند. دسترسی  مسافران تور استانبول که قصد بازدید از این پارک زیبا که فاصله کمی با استانبول را دارند آسان است و می توانند با وسیله نقلیه به مدت 40 دقیقه به این محل زیبا دسترسی داشته باشند.

ا پولونزکوی2

 

codinoob

دیدگاهتان را بنویسید