بیشتر بخوانید

بازار مدینه جمیرا دبی

بازار مدینه جمیرا دبی

Souk Madinat Jumeirah

دبی یکی از معروف ترین شهرهای توریستی در دنیا می باشد که در این چند دهه گذشته پیشرفت خیلی خوبی در زمینه جذب توریست داشته است. این شهر با آسمان خراش های بلند خود که مشهور است در کنار مراکز خرید و تفریحی و سواحل زیبای خود توانسته محبوبیت خیلی زیادی در بین گردشگران دنیا پیدا کند. این شهر از مراکز خرید و بازارهای زیادی برخوردار می باشد برای خرید کردن مسافران تور دبی بسیار مناسب می باشد و میتوانند انواع اقسام کالاها را تهیه نمایند. از معروف ترین بازارهایی که در این شهر میتوان به آن اشاره کرد بازار مدینه جمیرا می باشد که از جاذبه های دبی می باشد و زیباترین مقاصد خرید امارات می باشد.

بازار-مدینه-جمیرا

بازار مدینه جمیرا ترکیبی از سنت و مدرنیته می باشد و بیشتر مسافران تور دبی در سفر خود برای یکبار هم شده از آن دیدن می کنند. سوق در زبان عربی به معنی بازار و معماری بازار مدینه جمیرا، تقلیدی از بازارهای سنتی عربی است. داخل این مجموعه رستوران و کافه های مدرن فضایی خاصی را ایجاد کرده است. بازار مدینه جمیرا از یک معماری بسیار جذاب و خاص ساخته شده است و مسافران تور دبی که برای خرید به این بازار میروند با مغازه هایی سنتی مختلف مواجه خواهند شد که انواع سوغاتی ها  و لوازم دکوری را می فروشند.

بازار-مدینه-جمیرا1

بازار مدینه جمیرا فضایی را ایجاد کرده است که مسافران تور دبی احساس کنند این شهر در گذشته به چه شکلی بوده است و به سبک عربی طراحی شده است که از بادگیرهای قدیمی در زمان های قدیم نیز کپی برداری کرده اند. این بادگیرها در گذشته به‌جای کولر، باعث خنک‌ شدن ساختمان و تحمل‌پذیر شدن گرمای شدید بیابان می‌شدند.مغازه های که در بازار مدینه جمیرا وجود دارند اکثرا کوچک هستند  و گردشگران و مسافران تور دبی می توانند از بازار مدینه جمیرا اقلامی از سراسر خاورمیانه را، از ظروف ترک گرفته تا فرش ایرانی، خریداری کنند. اینجا می‌توانید هر چیزی را که عاشقش هستید، پیدا کنید و بخرید.

بازار-مدینه-جمیرا2

codinoob

«پست قبلی

پست بعدی»

دیدگاهتان را بنویسید