بیشتر بخوانید

امارات مال دبی

امارات مال دبی

Mall of the Emirates

دبی، از شهرهای لوکس و توریستی در دنیا می باشد که در شبه جزیره عربستان در کشور اماارت متحده عربی واقع شده است. بیشتر شهرت این شهر بخاطر آسمان خراش های بلند و سازه های عجیب و تکنولوژی های روز و مراکز تفریحی و تجاری می باشد و میلیون های نفر از مسافران و گردشگران از همه جای دنیا برای تفریح و گردش وارد این شهر می شوند. خرید کردن که یکی از برنامه های اصلی در سفر است و خیلی از مسافران تور دبی دنبال مراکز خریدهای خوب هستند تا بتوانند اجناس مورد نیزا خود را تهیه کنند. یکی از معروف ترین مرکز خریدهای دبی ، امارات مال است.

امارات-مال-دبی امارات-مال-دبی1

در این کشور امارات مال را به اسم مرکز خرید امارات نیز میشناسند که یکی از بزرگترین مراکز خرید در دنیا می باشد. مساحت این مجموعه بزرگ نزدیک به دویست و سی و پنج هزار متر مربع می باشد که بزرگترین پیست اسکی سر بسته در جهان را در خود جای داده است و با محدوده‌ خصوص پنگوئن‌ها و تله‌سیژ تجهیز شده است. ساخت این مجموعه بزرگ و زیبا در سال 2003 میلادی آغاز شد که بعد از دو سال در سال 2005 ساخت آن به پایان رسید. طراحی این مرکز خرید را یک شرکت امریکایی به سبک معماری عربی و مدیترانه‌ای انجام گرفته است و هزینه ساخت ان نزدیک به 218 میلیون دلار شده است.برای مسافران تور دبی که برای خرید کردن وارد امارات مال می شوند امکانات زیادی فراهم شده است که در عین خرید کردن از تفریحات و سرگرمی های متعددی نیز بهره مند شوند و لذت ببرند. از امکاناتی که در مرکز خرید امارات وجود دارد می توان به ۹۰ رستوران و فروشگاه مواد غذایی اشاره کرد که آن را به یکی از جاذبه های توریستی دبی تبدیل کرده است.

امارات-مال-دبی2

از جمله اجناس موجود در این مرکز می‌توان به کتاب، لوازم التحریر، پوشاک، لوازم هنری، لوازم جانبی، وسایل الکترونیکی، ساعت، طلا، اثاثیه منزل، لوازم آرایشی و عطر اشاره کرد. همچنین فضاهای سرگرم‌کننده‌ای نظیر مجیک پلنت، سینما، اسکی دبی، سالن تئاتر و مراکز هنری، امارات مال را به یکی از جامع‌ترین مراکز خرید و جاذبه های گردشگری دبی تبدیل کرده‌اند.

امارات-مال-دبی3

 

codinoob

دیدگاهتان را بنویسید