بیشتر بخوانید

استانبول مال

Mall of Istanbul

مرکز خرید استانبول مال

استانبول-مال3

 

استانبول یکی از شهرهای خوب برای خرید کردن می باشد که خیلی از مسافرهای تور ترکیه که در این شهر اقامت دارند اکثرا یک روز را برای خرید کردن و تهیه سوغاتی اختصاص می دهند. وجود تعداد بیشمار مرکز خریدها و فروشگاه ها در این استانبول خرید را برای مسافران این شهر راحت کرده است و  می توانند کالای مد نظر خود را به راحتی در آن پیدا کنند. یکی از معروف ترین مرکزخریدها در این شهر ، استانبول مال می باشد  که از مرکز خریدهای بزرگ در این شهر محسوب می شود. این مجموعه در محله محمود بی استانبول قرار دارد و هر سال مورد بازدید تعداد زیادی از گردشکران و مسافران ترکیه قرار می گیرد.

استانبول-مال

در بین بیشتر مردم ترکیه استانبول مال، به نام موی شناخته می شود، داخل این مجموعه می توانید بزرگترین شعبه های فروشگاه های معروف جهان را مشاهده کنید . به راحتی خرید کنید. از خصوصیت های ویژه استانبول مال، جشنواره های مختلفی است که اخر فصل بهار و با شروع فصل تابستان در فروشگاه های بزرگ آن برگزار می شود و مسافران تور استانبول  می توانید با تخفیف های خوبی که به مشتریان خود می دهند ، یک خرید مناسب و ارزان داشته باشند.

استانبول-مال1

استانبول مال در 4 طبقه ساخته شده است و تعداد زیادی از مغازه های پوشاک زنانه، مردانه ، بچه گانه و کیف و کفش، عینک، لوازم جانبی، جواهرات و زیور آلات و همچنین انواع لوازم های خانگی را در خود جای داده است. از دیگر امکانات استانبول مال که مشتریان می توانند از آن استفاده کنند وجود فودکورت ها و رستوران های متنوع می باشد که می توانید داخل آنها انواع غذاها را با مزه های خاص تجریه کرد.  وجود چندین کافه، سالن‌های سینما و بزرگترین شهربازی سرپوشیده ترکیه،اینترنت نامحدود، پارکینگ رایگان، مرکز اورژانس و … از دیگر امکاناتی است که این مجموعه بزرگ به مشتریان خود ارائه می دهد و آن را به یکی از جاذبه های استانبول تبدیل کرده است.

استانبول-مال2

codinoob

دیدگاهتان را بنویسید