بیشتر بخوانید

آبشارهای تلگا توجو لنکاوی

آبشارهای تلگا توجو لنکاوی

مالزی کشوری توریستی در جنوب شرق آسیا است که پایتخت ان کوالالامپور می باشد، خیلی ها از شهرهای این کشور فقط کوالالامپور را می شناسند در صورتی که مالزی پر از جاهای دیدنی و زیبا می باشد. یکی از توریستی ترین جزیره های این کشور در منطقه شمال غربی آن قرار گرفته لنکاوی می باشد که طبیعت زیبا و جاذبه های فراوانی دارد و هر سال خیلی از گردشگران از نقاط مختلف جهان برای تفریح وارد آن می شوند. یکی از جاذبه های گردشگری لنکاوی آبشارهای تلاگا توجو می باشد که زیبایی خاصی دارد و از جاهای طبیعی در این جزیره می باشد.

آبشارهای-تلگا-توجو

آبشارهای تلاگا توجو از هفت استخر طبیعی کنار هم تشکیل شده است که از هفت آبشار مختلف  و کوه مات سینسانگ تغذیه ایجاد شده است. این آبشار در نظر مردمان بومی مالزی به خانه جن و پری می باشد. کسانی که برای دیدن از آبشارهای تلاگا توجو لنکاوی می روند باید توجه داشته باشند که باید 300 پله را بالا بروند. استراحت در سایه درختانی که در مسیر وجود دارد به همراه منظره ای از چشمه و طبیعت خیره کننده ای که دارد آرامش خاصی را ایجاد می کند.

آبشارهای-تلگا-توجو1

مسافران تور لنکاوی می توانند در آب خنک این آبشارها که در مسیر وجود دارند آبتنی کنند و لذت ببرند و یا از یک مسیر سربالایی تند بالا رفته و از آنجا خود را به داخل آبهای آبشارهای تلاگا توجو بیاندازند. یکی از دیگر از تفریحات جذابی که در این منطقه  صورت میگیرد سر خوردن از صخره ها و شنا در برکه های زیبای این منطقه است. آبشارهای تلاگا توجو یکی از زیباترین چاذبه های توریستی لنکاوی می باشد که به مسافران پیشنهاد می شود در سفر خود حتما از آن دیدن کنند و از دیدن طبیعت و آبشار های شگفت انگیزی که دارد لذت ببرند.

آبشارهای-تلگا-توجو2

codinoob

دیدگاهتان را بنویسید